Veien til et nytt liv

Du må ikke være mester i burpees, men du må starte for å komme i mål.

Jeg inviterer ikke til et bedre liv, kun etannet liv. Valget er uansett ditt, og husk: The difference between doingsomething, and  doing something, is doingsomething.

Steg 1: Finn motivasjonen

Vær ærlig mot deg selv:  Er du fornøyd? Hvis svaret er ja,trenger du ikke å lese lengre. Da er du framme. Hvis svaret er nei, bør duspørre deg selv om du kan gjøre noe med det. Finn et mål du kan jobbe mot. Detkan være å redusere kroppsvekta eller midjemålet. Men det kan også være å løpe 10kilometer eller å fullføre TriQuart.

Steg 2: Nye spisevaner

Spis ofte! Å spise som en boa constrictor er ingen løsning.Spis mange, små måltider i stedet for ett stort. Nøy deg med én porsjon! Du fårsikkert mat i morgen også! Hold deg unna sukker og salt, og kutt ned på fett.Godteri og brus spiser du kun på lørdager. Unngå kaker og desserter.

Steg 3: Drikk mindre alkohol

Her er målet ditt: Fra drunk til hunk. Menndrikker dobbelt så mye alkohol som kvinner. Hvor mye påvirker det midjemåletditt? Sannsynligvis en hel del. Alkohol inneholder mye energi og bidrar derfortil overvekt og fedme. Unngå særlig øl og long drinks! Og unngå å bli bakfull.Da ryker treningsøkta neste dag.

Steg 4: Mer søvn, mindre stress

Fight or flight! Vi er programmert til åprodusere adrenalin i stress-situasjoner. Da utløser vi energi til å flykte.Stresser du på jobb, løper du ikke din vei. Like fullt; du frigjør energi ogstresshormonet kortisol, som ikke bidrar til stort annet enn at du eser(ytterligere) ut rundt magen. Slapp av, stress ned, sov godt!

Steg 5: Kom i form

Sorry, du blir ikke sprek av å se påSportsrevyen eller Champions League. Ingenting kommer av seg selv. Skal du økeforbrenningen din, er du nødt til å bevege deg mer. Belønningen er sterkerekretsløp, bedre kondisjon, flatere mage og strammere muskulatur. I tillegg vildu føle deg bedre og sove bedre.

Sånn. Da har du lest denne teksten. Da er du i gang.

Meld deg på idag!

Alle trenger et mål for treninga, og nå er du bare ett klikk unna.

Påmelding